Od 1 maja proponujemy naszym czytelnikom bezpłatny dostęp do aplikacji Empik Go, która oferuje ponad 34 000 ebooków oraz 8 000 audiobooków i 39000 podcastów – klasykę, bestsellery i nowości do czytania i słuchania. Bezpłatny dostęp do platformy Empik Go dla czytelników Gminnej Biblioteki Publicznej w Tworogu, sfinansowano z Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa:
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Zasady wydawania kodów
- Liczba kodów jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
- Kody będą wydawane czytelnikom Gminnej Biblioteki Publicznej w Tworogu od 15 roku życia.
- Aby otrzymać kod do aplikacji, należy przyjść do biblioteki lub wysłać e-mail na adres bibliotekatworog@poczta.onet.pl. W treści wiadomości proszę podać imię i nazwisko oraz numer karty bibliotecznej.
- Kody będą ważne 30 dni od daty aktywacji.
- Każdy czytelnik może otrzymać 1 kod dostępu do platformy Empik Go
Aby wykorzystać kod:
- Kody otrzymane w bibliotece należy aktywować wpisując je na stronie: www.empik.com/biblioteki/kod
- Wpisz kod otrzymany od biblioteki.
- Zarejestruj się lub zaloguj na stronie Empiku
- Pobierz aplikację Empik Go na system iOS lub Android.
- Czytać i słuchać można także w trybie offline, po wcześniejszym pobraniu e-booków/audiobooków.
Korzystanie z kodów do aplikacji Empik Go jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
Z wypożyczonych książek można korzystać na telefonie, tablecie i czytniku. Empik Go wymaga urządzenia przenośnego posiadającego dostęp do Internetu i wyposażonego w system operacyjny iOS (minimum iOS 11) albo Android (minimum Android 5.0). Aplikacja jest dostępna na czytnikach e-booków InkBOOK (Classic 2, Lumos, Prime, Prime HD, Explore, Calypso). Można ją znaleźć w sklepie z aplikacjami InkBook Apps. Z Empik Go można korzystać na czytnikach PocketBook Touch HD 3, Touch Lux 4, Touch Lux 5, Color, InkPad3 oraz InkPadX. Aby pobrać aplikację, należy połączyć czytnik z Internetem i zaktualizować oprogramowanie do najnowszej wersji. Ikonka Empik Go pojawi się na dolnym pasku czytnika.
W przypadku problemów z aplikacją można się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem e-maila: obsluga.klienta@empik.com lub telefonicznie z Centrum Wsparcia Klienta Empik pod numerem 22 462 72 50.