REGULAMIN KONKURSU
„TALENTY NASZEJ GMINY”
ORGANIZATOR: Gminny Ośrodek Kultury w Tworogu
CELE KONKURSU:
– popularyzowanie działań artystycznych,
– rozwijanie kreatywności młodzieży,
– promowanie młodych talentów,
– rozwijanie zainteresowań dzieci i młodzieży,
– wyłonienie najciekawszej osobowości wśród osób posiadających różnorakie talenty i umiejętności.
UCZESTNICY KONKURSU:
Konkurs skierowany jest do dzieci i młodzieży Gminy. W przypadku, gdy uczestnik jest osobą niepełnoletnią, organizator będzie wymagał zgody podpisanej przez rodziców.
FORMA KONKURSU:
Krótka prezentacja sceniczna bardzo różnoraka w formie:
– śpiew
– taniec
– zaprezentowanie umiejętności gawędziarskich
– pokaz umiejętności gry aktorskiej
– prezentacja treści kabaretowych
– małe formy teatralne
– gra na dowolnym instrumencie
– recytacja
INFORMACJE OGÓLNE:
Występ nie może zawierać treści dyskryminujących lub wulgarnych.
Prezentacja nie może być dłuższa niż 5 minut w przypadku występów indywidualnych i grup do 3 osób. Dopuszcza się prezentacje dłuższe, nieprzekraczające jednak 10 minut; w przypadku występów grup powyżej 3 osób, prezentujących treści kabaretowe lub małe formy teatralne.
Uczestnicy są także zobowiązani dostarczyć przed występem nośnik CD audio z nagraniem podkładu muzycznego.
Uczestnik gwarantuje, że prezentowany przez niego program jest oryginalny i wolny od wad prawnych oraz, że nie narusza praw osób trzecich.
Uczestnik ma prawo wystąpić sam lub z towarzyszeniem zespołu chóru, orkiestry, grupy innych uczestników biorących udział w występie.
Organizator zapewnia sprzęt nagłaśniający i oświetleniowy, mikrofony odtwarzacz CD, rzutnik multimedialny; (potrzeby w tym zakresie należy wpisać w karcie zgłoszeń).
Natomiast wszystkie pozostałe rekwizyty potrzebne uczestnikom do występu zabezpiecza sobie sam wykonawca.
Mile widziana publiczność dopingująca swojego faworyta.
Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie karty zgłoszenia do dnia 30.09.2015 r. i wpłata wpisowego w kwocie 5 zł do organizatora.
Zwycięzcy Finału zostaną wyłonieni przez jury
MIEJSCE REALIZACJI: Gminny Ośrodek Kultury w Tworogu (duża sala)
TERMIN REALIZACJI:
Półfinał w dniu 17.10 (sobota) od godz. 10.00
Finał w dniu 24.10 (sobota)
PRZEBIEG KONKURSU:
Konkurs składa się z dwóch etapów:
Półfinał w dniu 17.10 (sobota) od godz. 10.00
Finał w dniu 24.10 (sobota)
W konkursie zostaną przyznane I, II i III miejsce oraz wyróżnienia.
Zostanie przyznana również nagroda publiczności na podstawie głosowania na specjalnie przygotowanych kartach).
Osoby nagrodzone i wyróżnione otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe.
Pozostali finaliści otrzymają dyplomy uczestnictwa.
Decyzja organizatora i jury jest ostateczna i niepodważalna. Organizator lub jury nie są zobowiązani do podawania powodów podjęcia decyzji o odrzuceniu kandydata lub zakwalifikowaniu do grona finalistów.
Uczestnik zostanie poinformowany o przejściu do finału po zakończeniu 1 dnia konkursu
Po zakończeniu imprezy komisja konkursowa sporządza protokół z przebiegu finału konkursu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
Kolejność występów zostanie ustalona drogą losowania w dniu danego etapu.
Wzięcie udziału w konkursie oznacza zgodę uczestnika na bezpłatne publikowanie i wykorzystanie materiałów fotograficznych i filmowych w prasie, radiu i TV oraz innych mediach reklamujących imprezę.
Szczegółowych informacji udziela Grażyna Chmiel 512 950 842
Załącznik:
Karta zgłoszenia do Konkursu „TALENTY NASZEJ GMINY”
1. Imię i nazwisko, lub nazwa zespołu, grupy……………………………………………………………………………………………
2. Wiek uczestnika (uczestników)…………………………………………………………………………………………………………..
3. Imię i nazwisko opiekuna…………………………………………………………………………………………………………………
4. Telefon kontaktowy ………………………………………………………………………………………………………………………
5. Nazwa prezentowanej formy……………………………………………………………………………………………………………..
6. Czas prezentacji…………………………………………………………………………………………………………………………….
8. Potrzeby techniczne (ze strony organizatora)…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
9. Rekwizyty potrzebne do prezentacji (zabezpiecza sam wykonawca – proszę je wymienić)………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
10. Informacje o wykonawcy (dla potrzeb organizatora i konferansjera) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………….. …………………………………
Miejscowość, data podpis uczestnika
lub opiekuna